مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:442019-11-15فرهنگي

گیشه سینماها چقدر فروختند؟


آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده نشان از افزایش فروش و استقبال بیشتری دارد، در حالی که در بین آثاری که از هفته گذشته در سینماها اکرانشان را آغاز کردند فقط دو اثر «مطرب» و «چشم و گوش بسته» به فروش میلیاردی رسیدند.

- آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده نشان از افزایش فروش و استقبال بیشتری دارد، در حالی که در بین آثاری که از هفته گذشته در سینماها اکرانشان را آغاز کردند فقط دو اثر مطرب و چشم و گوش بسته به فروش میلیاردی رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس اطلاعات و آمار مندرج در سامانه فروش سینمای ایران، فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور که با درون مایه ای کمدی از نیمه آبان ماه روی پرده رفته، با جذب 103 هزار مخاطب به سینما بیش از یک میلیارد 391 میلیون تومان فروش داشته است.

این اثر تا امروز در 97 سینما در سراسر کشور نمایش داشته است.

فیلم سمفونی نهم ساخته محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی که اولین نمایشش در جشنواره فیلم فجر بود و از 15 آبان ماه اکران خود را آغاز کرده است، تا امروز با داشتن 16 هزار مخاطب حدود 231 میلیون تومان فروش داشته و در 79 سینما به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه سینماها چقدر فروختند؟

گیشه سینماها چقدر فروختند؟