مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:362019-11-15سياسي

همه باید از قوه قضاییه حمایت کنیم


امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه همه ما و مردم باید قوه قضاییه را حمایت کنیم، تاکید کرد: نباید به گونه ای عمل کنیم که قوه قضاییه تضعیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله حیات الغیب با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در برخورد با فساد اظهار کرد: بازگشت 49هزار میلیارد تومان از مفسدان اقتصادی به خزانه کشور ، 178هزار هکتار اراضی از زمین خواران و کشف چهار 4هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از اقدامات مهم قوه قضاییه است.

تاکید بر حمایت از قوه قضاییه وی با بیان اینکه همه ما و مردم باید قوه قضاییه را حمایت کنیم، تاکید کرد: نباید به گونه ای عمل کنیم که قوه قضاییه تضعیف شود، حالا این ادعا از سوی هر کسی که می خواهد مطرح بشود.

خطیب جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: اصل و ضرورت وجود قوه قضاییه برخورد با فساد است، نمی شود به ارگانی که وظیفه اش اش مبارزه با فساداست بگوییم چرا با فساد مبارزه می کند.

حیات الغیب با بیان اینکه مردم خوب می دانند چه کسانی خدمت می کنند، تصریح کرد: بعضی حرف ها در خصوص مبارزه قوه قضاییه شنیده می شود که خوب نیست، البته مردم می دانند علت این سرو صداها و هجمه علیه قوه قضاییه چیست.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به گران شدن بنزین اشاره و گفت: نکته اول اینکه اصل و ضرورت این امر مطابق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید از قوه قضاییه حمایت کنیم

همه باید از قوه قضاییه حمایت کنیم