مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:312019-11-15سياسي

کار جهادی راهکار رفع مشکل و برون رفت از تنگناها


وجود برنامه مدون و کار جهادی در حوزه های بنادر، راه آهن، آب و اشتغال برای رفع مشکلات و توسعه استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد اهمیت وحدت جامعه گفت: اگر در جامعه وحدت باشد می تواند زمینه پیشرفت،سلامت و اقتدار را فراهم کند و اگر اختلاف باشد میتواند زمینه ساز آشوب و فروپاشی شود.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد اختلاف برای ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی بوده اند سیاستی که آمریکا و انگلیس همواره در مقابل جامعه اسلامی برای رقم زدن اختلاف داخلی دنبال کرده اند.

خطیب جمعه بوشهر اضافه کرد: در جامعه اسلامی همه مذاهب و ادیان باید در کنار هم و در سایه رهبری و با رحمت اسلامی زندگی کنند و توطیه دشمنان را با وحدت خنثی کنند.

وی با گرامیداشت روز کتاب و کتابداری و نقش مطالعه و کتابخوانی در پیشرفت و کمال جامعه خواستار توجه بیشتر مسئولان به حوزه کتابخوانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر ضرورت وجود برنامه مدون در حوزه های بنادر ،راه آهن،اشتغال و اب برای رفع مشکلات و توسعه استان به ضرورت احداث راه آهن برای استان اشاره کرد و خواستار تسریع در ساخت و و اتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی راهکار رفع مشکل و برون رفت از تنگناها

کار جهادی راهکار رفع مشکل و برون رفت از تنگناها