مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-15پزشكي

انجام سومین انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان


انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان، با تکیه بر توانمندی تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هماهنگی های مناسب بین بخشی در استان؛ با مشارکت اورژانس هوایی کشور، - ایسنا/گیلان انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان، با تکیه بر توانمندی تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هماهنگی های مناسب بین بخشی در استان؛ با مشارکت اورژانس هوایی کشور، تیم فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان های شهید رجایی تهران و رازی رشت، به انجام رسید.

ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قلب نوجوان 16ساله گیلانی که بر اثر سانحه تصادف با موتور سیکلت دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده ایثارگرش، با جت اختصاصی سازمان اورژانس هوایی کشور به تهران انتقال یافت.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اداره پیوند وزارت بهداشت، صبح امروز برای سومین بار قلب یک بیمار مرگ مغزی در بیمارستان رازی رشت پس از فراهم آوری در سریع ترین زمان ممکن (حدود یکساعت) به صورت هوایی به بیمارستان شهید رجایی تهران ارسال شد تا به یک کودک 5 ساله نیازمند پیوند زده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این مهم، با مشارکت سازمان اورژانس هوایی کشور، اداره کل پیوند وزارت بهداشت و با بکارگیری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام سومین انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان

انجام سومین انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان