مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-15سياسي

واکنش علم الهدی به سخنان رییس جمهور: سند ارائه دهید


امام جمعه مشهد در واکنش به سخنان رییس جمهور درباره پیمان بستن دوباره پیامبر با کفار پس از پیمان شکنی، گفت: در عرصه سیاست اگر بنا شد یک مسئولی تفسیر اسلامی داشته باشد و قواره خود را با اسلام تطبیق کند، - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد در واکنش به سخنان رییس جمهور درباره پیمان بستن دوباره پیامبر با کفار پس از پیمان شکنی، گفت: در عرصه سیاست اگر بنا شد یک مسئولی تفسیر اسلامی داشته باشد و قواره خود را با اسلام تطبیق کند، باید سند و مدرک ارائه کند و از قرآن و حدیث دلیل بیاورد.

این گونه نیست که بگوییم پیامبر اکرم(ص) با کفار مذاکره می کرد و بعد که آنان در مذاکره تخلف می کردند باز هم مذاکره می کرد؛ سند ارائه دهید، این کجای زندگی پیامبر بوده است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تبریک سال روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام صادق(ع)، اظهار کرد: ذات مقدس پروردگار -در آیه 174 سوره نساء- پیامبر اکرم را به عنوان برهان به بشر معرفی کرده است.

برهان بودن پیامبر به این معناست که در تمام عرصه های زندگی و موقعیت های مختلف اگر الگو و سیره پیغمبر در زندگی ما پیاده شد در درگاه خدا به عنوان بنده خدا دارای حجتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش علم الهدی به سخنان رییس جمهور: سند ارائه دهید

واکنش علم الهدی به سخنان رییس جمهور: سند ارائه دهید