مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:282019-11-15سياسي

مسئله وحدت شیعه و سنی برگرفته از دین مبین اسلام است


مسئله وحدت شیعه و سنی برگرفته از دین مبین اسلام و موضوعی اعتقادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه نهاوند با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، گفت: حضرت در این روایت می فرمایند برادران مسکین و مستمند خود در جامعه بر شما حق دارند و حقشان این است که شما آن ها را دوست بدارید.

وی ادامه داد: اگر واقعاً برادران دینی خود را دوست بدارید به آن ها کمک می کنید و نمی گذارید برادر دینی شما گرسنه بخوابد، لذا خودم و شمارا به تقوای الهی توصیه می کنم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی جلوه ای از نهضت عظیم رسول الله است، این معنا در بیانات امام زیاد آمده که انقلاب اسلامی ادامه اسلام رسول الله و ائمه است و در همان راستا برای تحقق همان اهداف و زمینه ساز ظهور امام زمان و حاکمیت جهانی اسلامی می باشد، انشالله که این آرزوی امام برآورده شود و همیشه در سنگر انقلاب دشمنان را ناامید کنیم.

وی با اشاره تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیرشان، گفت: جمهوری اسلامی به برکت تفکر و حرکت بسیجی شکست ناپذیر است، امروز دشمنان، ما را تهدید نظامی نمی کنند چون یقین دارند یکی بزنند ده تا می خوردند، توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله وحدت شیعه و سنی برگرفته از دین مبین اسلام است

مسئله وحدت شیعه و سنی برگرفته از دین مبین اسلام است