مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:182019-11-15اقتصادي

لزوم نظارت بر کالاهای اساسی/ مسئولان گرانی را مهار کنند


امام جمعه میامی نظارت کافی بر کالاهای اساسی را یک ضرورت خواند و گفت: انتظار می رود مسئولان گرانی موجود در برخی کالاهای اساسی را مهار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه مسئولان می بایست بر کالاهای اساسی نظارت ویژه داشته باشند، ابراز داشت: در برخی کالاها گرانی وجود دارد که انتظار می رود مسئولان برای رفع آن تلاش کنند تا از دغدغه های اقتصادی مردم کاسته شود.

وی ضمن بیان اینکه نوسانات قیمت دلار در برخی کالاها اثرگذار است، افزود: با توجه به سهمیه بندی شدن بنزین می بایست ضمن مدیریت وضع موجود، در خصوص ثبات قیمت ها برنامه ریزی های جدی تری صورت گیرد تا این عوامل دلیل برافزایش قیمت کالا نشود.

امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع مشکلات معیشت مردم مهم ترین وظایف مسئولان است، ابراز داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی و رعایت عدالت از عواملی که منجر به ایجاد افزایش امیدواری در بین مردم می شود لذا انتظار می رود دستگاه قضا بیش ازپیش بر این مهم اهتمام ورزد.

صفایی پور بابیان اینکه مردم خواهان جلوگیری از تبعیض هستند، در ادامه تصریح کرد: مفسدان اقتصادی بر روند اداره کشور تأثیر مخرب دارند که باید با این دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر کالاهای اساسی/ مسئولان گرانی را مهار کنند

لزوم نظارت بر کالاهای اساسی/ مسئولان گرانی را مهار کنند