مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-15سياسي

اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده است


اقدام مناسب و به موقع درزمینهٔ مبارزه با فساد اقتصادی موجب دلگرم شدن مردم به پیشرفت های اقتصادی و عدالتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به عید بزرگ ولادت پیامبر اسلام و ولادت امام صادق (ع) اظهار داشت: اصل بعثت پیامبر اسلام درواقع دوره گذر از جاهلیت و ورود به عرصه معرفت الله است.

وی افزود: دوره بسیار سختی است چون 124 هزار پیامبر آمده اند و هیچ حرکت جدی برای عبور از جاهلیت از ناحیه امت ها به سوی توحید صورت نگرفته بود.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: بالاخره با حضور نبی گرامی اسلام و تلاش های کم نظیر ایشان، بشر از جهل مرکب آزاد شد و به مرحله خدامحوری و یکتاپرستی رسید به طوری که بشر آن روز و امروز موظف شدند تا یکتاپرستی را جزء برنامه های اصلی خود قرار دهند و رسول خدا بابیان قولو لا اله الا الله تفلحوا توانست بنیان گذار یک جامعه توحیدی و حرکت به سمت کمال باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد اقتصادی بیان داشت: از ماه های پیش تابه حال قوه قضاییه اقدام مناسب و به موقع درزمینهٔ مبارزه با فساد اقتصادی با توجه به موانع و محدودیت های فراوان از سوی قدرتمندان نفوذی در عرصه ها و پست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده است

اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی دلگرم کننده است