مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 09:492019-11-15سياسي

تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده انتظامی کرمانشاه


کرمانشاه_ رییس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده انتظامی استان کرمانشاه قدردانی و تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی (ع) در ستاد فرماندهی ناجا با حضور رییس ستادکل نیروهای مسلح و مسئولان و دست اندرکاران نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرلشکر پاسدار محمدباقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار شد، از زحمات فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر اهدایی از سوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است : مراسم بزرگ الهی و معنوی راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سال 98 با شکوه تر و با عظمت تر از سالیان گذشته برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که جمعیت میلیونی از عاشقان آن امام همام با پای پیاده مسیر طولانی را تا کربلا معلی طی نموده و ارادت خود را به اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند نشان دهنده اوج گرفتن تفکر و روح مجاهدت و مبارزه در راه خداوند و آمادگی همگانی برای شهادت و تحفه گران بهایی است که پروردگار متعال بر ما منت گذاشت و این حرکت عظیم از حضور پیروان و دوستداران اهل بیت (ع) را بر ما خلق فرمود که به حمدالله در امنیت کامل و بدون هر گونه حادثه ای برگزار و به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده انتظامی کرمانشاه

تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده انتظامی کرمانشاه