مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:332019-11-15سياسي

عضو فراکسیون امید: مجلس آینده 5 یا 6 قطبی است


علی اصغر یوسف نژاد درباره ترکیب احتمالی مجلس آینده گفت: مجلس آینده 5 یا 6 قطبی خواهد بود و یک جبهه فکری غالب که اکثریت داشته باشد، نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو هیات رییسه مجلس در برنامه تلویزیونی چهل 57 درباره مسائل مختلف استان مازندران و نیز مسائل کلان کشور سخن گفت.

وی در این برنامه در خصوص مسئله زمین خواری و سوء استفاده از منابع طبیعی در استان مازندران اظهار داشت: بزرگترین مسئله تمام نهادها و ادارات استان، مسئله زمین و پرونده های ناشی از آن است.

به طوری که فروش زمین به اشخاص متعدد و یا فروش زمین به افراد غیرایرانی و از کشورهای عربی که خلاف قانون است، اتفاق می افتد.

یوسف نژاد ادامه داد: وقتی مسائلی مانند زلزله یا فعال شدن گسل ها درباره شهرهای نزدیک به استان مازندران از جمله تهران مطرح می شود نیز، افرادی به استان مازندران هجوم می آورند و این باعث می شود تا قیمت ها به طور غیرمنطقی افزایش پیدا کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله بعد نیز، این زمین ها تغییر کاربری پیدا می کند و این یک تهدید برای استان مازندران است.

یوسف نژاد تصریح کرد: در این رابطه، برخی قوانین خاص برای موضوع خاک و جنگل و زباله تصویب شده است و پیگیری از دستگاههای اجرایی نیز صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو فراکسیون امید: مجلس آینده 5 یا 6 قطبی است

عضو فراکسیون امید: مجلس آینده 5 یا 6 قطبی است