مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:282019-11-15سياسي

وحدت کشورهای حوزه مقاومت رمز پیروزی در مقابل نظام سلطه است


رییس کمیسیون امنیت ملی تحریم های ظالمانه آمریکا را منجر به شکست دانست و گفت: وحدت کشورهای حوزه مقاومت را رمز پیروزی در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دمشق با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

ذوالنوری در این دیدار، پیروزی های مقتدرانه در عرصه میدانی و دیپلماسی را به رییس جمهور سوریه تبریک گفت و بیان داشت: پیروزی های سوریه و جبهه مقاومت در مقابل تروریست های تکفیری در عرصه میدانی به شکست اقتدار نظام سلطه و استکبار جهانی منجر شده است.

وی تروریست های داعش را محصول و دست پرورده ی آمریکایی - صهیونیستی خواند و گفت: کینه و خباثت آمریکا و رژیم صهیونسیتی نتوانست تغییری در نقشه منطقه و کشورهای حامی محور مقاومت ایجاد کند و سوریه با قدرت تروریست ها را در قلب جبهه مقاومت شکست داد.

ذوالنوری سوریه را دوستی دیرینه و سنتی جمهوری اسلامی ایران با اشتراکات دینی و تاریخی خواند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و سوریه در یک جبهه و با دشمنی مشترک در حال مبارزه هستند، خط مقدم جمهوری اسلامی ایران و سوریه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است و ایران با قدرت از منافع خود و متحدین در منطقه دفاع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت کشورهای حوزه مقاومت رمز پیروزی در مقابل نظام سلطه است

وحدت کشورهای حوزه مقاومت رمز پیروزی در مقابل نظام سلطه است