مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 06:432019-11-15سياسي

«اخلاق» حلقه مفقوده جامعه امروز


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: «اخلاق» محور جامعه است و شخصیت پیامبر (ص) نیز بر «اخلاق» استوار بود ولی متأسفانه «اخلاق» حلقه مفقوده جامعه امروز بشری است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اخلاق محور جامعه است و شخصیت پیامبر (ص) نیز بر اخلاق استوار بود ولی متأسفانه اخلاق حلقه مفقوده جامعه امروز بشری است.

حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیامبر اسلام دریای وسیع رحمت است که باید مورد توجه جوامع قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پیامبر باید دوباره برای نسل، جامعه و بشر امروز شناخته شود عنوان کرد: مطالعات گسترده ای در مراکز علمی و پژوهشی صورت می گیرد ولی متأسفانه دنیا شناختی نسبت به شخصیت حضرت محمد(ص) ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تأکید کرد: ابعاد وجودی پیامبر (ص) بسیار وسیع و گسترده است و باید به رفتار پیامبر که خُلُق عظیم بود توجه داشت چراکه اخلاق محور جامعه است و شخصیت پیامبر (ص) نیز بر اخلاق استوار بود و باید یادآور شویم که اخلاق حلقه مفقوده جامعه امروز بشری است.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: بسیاری از رفتارهایی که در جوامع شکل می گیرد حاصل بی اخلاقی و بداندیشی است، به شدت به اخلاق مداری نیاز داریم و با این امر بسیاری از مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اخلاق» حلقه مفقوده جامعه امروز

«اخلاق» حلقه مفقوده جامعه امروز