مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:142019-11-14سياسي

برخی حرف ها درباره قم غیر منصفانه است/ تأکید بر عمق بخشی به بسیج


مدیر حوزه های علمیه کشور با انتقاد از بیان برخی سخنان غیرمنصفانه درباره قم، گفت: در قم طی 40 سال گذشته کارهای عظیمی در عرصه های مختلف علمی و دینی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله اعرافی در دیدار سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان سپاه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد؛ با اشاره به موقعیت ممتاز و حساس قم در کشور و جهان گفت: قم شرایط ویژه و مهمی دارد به عنوان نمونه باید گفت که حدود یکصدهزار نفر از همه جای ایران و 130 کشور جهان در قم در حال تحصیل هستند و بیش از ده هزار محقق و مدرس در رشته های مختلف علوم انسانی به تولید علم و فکر مشغول هستند.

وی افزود: وجود بیش از 300 مرکز و موسسه دینی و فرهنگی در قم و صدور مجوز برای انجمن های علمی و چاپ بیش از یکصد مجله در رشته های مختلف علمی از دیگر ویژگی های این شهر مقدس است.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه قم هستیم و برای این بزرگداشت دبیرخانه ای تأسیس شده و صدها هزار سند در این یکصد سال تاسیس حوزه علمیه قم گردآوری شده که در حقیقت گویای تحولات بزرگ و مهم در این حوزه مبارکه است.

امام جمعه قم با انتقاد از کسانی که غیرمنصفانه می گویند قم در این چهل سال چه کرده است گفت: علی رغم برخی حرف ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی حرف ها درباره قم غیر منصفانه است/ تأکید بر عمق بخشی به بسیج

برخی حرف ها درباره قم غیر منصفانه است/ تأکید بر عمق بخشی به بسیج