مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:382019-11-14سياسي

اهمال دولتمردان در پرونده 2 میلیارد دلاری پیگیری می شود/جزییات عفو 3552 زندانی


در عفو به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) سه هزار و 552 نفر از محکومان دادگاه های عمومی، انقلاب و تعزیرات عفو شدند که به لحاظ آماری نسبت به عفوهای گذشته بی سابقه بود و تعدادی از محکومان امنیتی هم در آن گنجانده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامحسین اسماعیلی عصر امروز در حاشیه همایش فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به عفو محکومین قضایی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد رییس قوه قضاییه برای عفو محکومین قضایی به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) موافقت کرد، این عفو دو تفاوت با عفوهای گذشته دارد، در این عفو سه هزار و 552 نفر از محکومان دادگاه های عمومی، انقلاب و تعزیرات عفو شدند که به لحاظ آماری نسبت به عفوهای گذشته بی سابقه بود.

وی ادامه داد: در عفوهای گذشته محکومان امنیتی مستثنی می شدند، اما در عفو اخیر تعدادی از محکومان امنیتی از جمله دانشجویان و اصحاب فرهنگ و هنر در لیست پیشنهادی قوه قضاییه برای عفو گنجانده شدند که رهبر معظم انقلاب با عفو آن ها موافقت کرد.

  سخنگوی قوه قضاییه افزود: اموالی که از بابک زنجانی پیدا کردیم را به دولت و وزارت نفت بازگرداندیم، اما موضوع دو میلیارد دلار بیان شده توسط رییس جمهور متفاوت از این موضوع است و به سال های 1378 تا 1386 مربوط می شود که یک سال از آن در دوره ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال دولتمردان در پرونده 2 میلیارد دلاری پیگیری می شود/جزییات عفو 3552 زندانی

اهمال دولتمردان در پرونده 2 میلیارد دلاری پیگیری می شود/جزییات عفو 3552 زندانی