مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:102019-11-14سياسي

برگزاری جلسه هماهنگی کنگره هزار و 500 شهید در هرمزگان


مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کنگره ملی شهید باید الگویی برای جوانان، باهدف اشنایی با روحیه شهادت باشد.

- مرکز خلیج فارس، سردار حق طلب در جلسه هماهنگی کنگره هزار و 500 شهید در بندرعباس افزود: آنچه دشمنان ما از آن هراس دارند سلاح و تجهیزات نیست بلکه روحیه جهادی، شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با بیان اینکه هر سال به طور متوسط 4 تا 5 کنگره ملی شهید در کشور برگزار می شود گفت: امسال 2 کنگره ملی شهدا در استان های کردستان و مرکزی برگزار شده و 2 کنگره هم در استان های هرمزگان و بوشهر برگزار می شود.

سردار حق طلب افزود تاکنون برای شهدای استانهاالبوم تهیه و تمام اثار شهدا ازجمله وصیت نامه عکس لباس وخاطرات شهدا در البوم هر شهید جمع اوری می شودمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این جلسه گفت: کنگره ملی شهدای استان فضای مناسبی را برای نسل جوان به وجود می آورد تا با حقیقت دفاع مقدس و فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

رضا مدرس افزود: صدا و سیما و سایر رسانه های هرمزگان می توانند با تولید محتوا و پخش برنامه های مناسب نسبت به معرفی شهدای هرمزگان اقدام کنند.

سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: در کنگره ملی شهدای استانبه نیابت هزار و 500 شهید استان، هزار و 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هماهنگی کنگره هزار و 500 شهید در هرمزگان

برگزاری جلسه هماهنگی کنگره هزار و 500 شهید در هرمزگان