مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-14سياسي

پرونده های سنگین قضایی باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شود


دستگاه قضایی باید پرونده های سنگین و هر آنچه که دغدغه مردم محسوب می شود را به صورت شفاف به جامعه اطلاع رسانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی در اختتامیه همایش فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح که عصر پنج شنبه در مرکز آموزش قوه قضاییه در قم، برگزار شد، اظهار داشت: سازمان نیروهای مسلح مولود انقلاب اسلامی است و نگاه ها باید به آن نگاه انقلابی باشد و ضمن داشتن نظم و ترتیب که از ویژگی های نیروهای مسلح است، عدالت را نیز که از ویژگی های دستگاه قضایی است را توأمان داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید تحولات را از بدنه خود شروع کند، به سخنی از رهبر انقلاب در ارتباط با تحول اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند باید در ابتدای امر مشکلات را شناخت و سپس نسبت به رفع آن اقدام کرد که این اقدام نوعی تحول است و نباید تحول را با عنوان دگرگونی اشتباه کرد.

رییس قوه قضاییه برضرورت رسیدگی سریع به پرونده هایی که به دستگاه قضایی وارد می شود، تأکید کرد و گفت: وجود پرونده هایی که سال ها از گشوده شدن آن می گذرد در سازمان قضایی نیروهای مسلح بی معنی است.

وی با تأکید بر اینکه عدالت و انصاف در کنار سرعت و دقت باید مورد توجه دستگاه قضایی باشد، بیان کرد: پرونده ای که به هر دلیلی به موضوع و دغدغه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های سنگین قضایی باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شود

پرونده های سنگین قضایی باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شود