مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:112019-11-14اقتصادي

رویکرد دولت تثبیت اشتغال و حفظ بنگاه های اقتصادی موجود است


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد دولت در شرایط کنونی تلاش برای تثبیت اشتغال و نگهداشت بنگاه های اقتصادی موجود است.

- ایسنا/اصفهان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد دولت در شرایط کنونی تلاش برای تثبیت اشتغال و نگهداشت بنگاه های اقتصادی موجود است.

عیسی منصوری امروز پنج شنبه (ظهر) در کارگروه اشتغال شهرستان شاهین شهر و میمه، در محل فرمانداری این شهرستان، سود دهی بازارهای مالی را بیش از بازارهای تولیدی دانست و اظهار کرد: رویکرد دولت در شرایط کنونی ایجاد اشتغال جدید و افزایش بنگاه های جدید اقتصادی نیست، بلکه تلاش برای تثبیت اشتغال و نگهداشت بنگاه های اقتصادی موجود است.

وی فضای کسب و کار شهرستان در اقتصاد را نامناسب ارزیابی کرد و گفت: مهاجرپذیری و خروج سرمایه از شاهین شهر و میمه ناشی از فقدان پاسخگویی سرمایه گذاری است که نهایتا منجر به خروج سرمایه های انسانی و اقتصادی شهرستان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فضای کسب و کار هر منطقه را محصور در خط قرمزهای آن منطقه دانست و افزود: محدودیت ها و خط قرمزها حاصل عدم تعامل و همکاری در منطقه است در گام نخست باید برای حل مشکلات اقدام به شناسایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت تثبیت اشتغال و حفظ بنگاه های اقتصادی موجود است

رویکرد دولت تثبیت اشتغال و حفظ بنگاه های اقتصادی موجود است