مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:012019-11-14سياسي

شورای نگهبان سدی در برابر ورود شبکه نفوذ به درون نظام است


جریان نفوذ به دنبال وارد کردن عناصر خود به مجلس است که البته شورای نگهبان و اطلاعات سپاه مراقب هستند و نمی گذارند چنین اتفاقی بیافتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس سازمان اطلاعات سپاه در همایش سراسری هیأت های نظارت بر انتخابات مجلس در مشهد گفت: آمریکا و اسراییل می خواهند مانع از قدرت یابی نظام اسلامی شوند و برای ایجاد این مانع، هر کاری از دستشان بربیاید، انجام می دهند، اما تاکنون موفق نبوده و بعد از این نیز موفق نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در تحلیل وضعیت کنونی، طرح آمریکا و غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: آمریکایی ها با گذاره های مختلفی با انقلاب اسلامی مواجهه داشته اند؛ ابتدا قدرت سخت و نرم مطرح بود، اما از سال 2005 ادبیات جدیدی در مسائل امنیتی شکل گرفت و عنوان قدرت هوشمند و تهدید هوشمند وارد ادبیات امنیتی شد که این قدرت هوشمند در مواجهه با انقلاب اسلامی به کار برده شده است.

وی هدف نهایی آمریکا و غرب را کشاندن ایران به پای میز مذاکره برای امضای برجام های دفاعی و منطقه ای برای تأمین امنیت اسراییل اعلام کرد و گفت: جریان نفوذ یک جریان جدی است و ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ، سد ایجاد کنیم چرا که آن ها می خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و ما وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان سدی در برابر ورود شبکه نفوذ به درون نظام است

شورای نگهبان سدی در برابر ورود شبکه نفوذ به درون نظام است