مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:592019-11-14حوادث

انبار دپوی فرآورده های سوختی تقلبی در ساوه کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از پلمب یک انبار دپوی فرآورده های سوختی تقلبی در ساوه خبرداد و گفت: در بازرسی از این محل 19هزار لیتر انواع روغن های خودرو و سوخت تقلبی کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاریر مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار داشت: مأموران پلیس شهرستان به منظور مبارزه هدفمند با کالای قاچاق و برهم زنندگان نظم اقتصادی، با دریافت خبری مبنی بر تردد مشکوک افرادی به یک شرکت تولیدی تعطیل شده در شهر صنعتی کاوه این شهرستان، تحقیقات نامحسوس خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: با پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی پلیس و پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی این افراد در شرکت مذکور، با کسب مجوز قضایی و در بازرسی از آن تعداد 19هزار و 358 لیتر روغن دنده، مواد روغنی، ضدیخ، روغن هیدرولیکی موتور شوی، مایع شیشه شوی و سوخت با ماهیت نفت و گاز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مرکزی با اشاره به تقلبی بودن اقلام کشف شده در بازرسی از این شرکت صنعتی تصریح کرد: با دستور مرجع قضایی، شرکت پلمب و مسئول مربوطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار دپوی فرآورده های سوختی تقلبی در ساوه کشف شد

انبار دپوی فرآورده های سوختی تقلبی در ساوه کشف شد