مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:292019-11-14اقتصادي

تبادلات تجاری در شبکه های مجازی نیازمند مراقبت بیشتر است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: عمده فعالیت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طریق سایت ها و فضای مجازی است و باید با جدیت از این بخش مراقبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سومین کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل بخش صنعت، معدن وتجارت استان گلستان اظهار کرد: از زمانی که این کارگروه شکل گرفت مناطق حساس، حیاتی و مهم را مورد نظر داشت و امروز بیشترین مراقبت های ما روی نقاط حساس در شهرک های صنعتی در حوزه های فیزیکی و در بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت در حوزه تهدیدات سایبری است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در حوزه های سایبری با توجه به این که عمده فعالیت های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طریق سایت ها و فضای مجازی انجام می شود آفندهای زیادی وجود دارد که ماباید با جدیت از این بخش ها مراقبت کنیم.

طلوعیان گفت: کالاهایی که می تواند به مردم آسیب برساند و همچنین در مورد انبارها که ما باید از موجودی آنها کاملا اطلاع داشته باشیم برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان این که بیشتر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه پدافند غیر عامل است، ادامه داد: تنظیم بازار و نظارت مستمر بر آن، نظارت بر واحدهای تولیدی و نظارت بر معادن از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادلات تجاری در شبکه های مجازی نیازمند مراقبت بیشتر است

تبادلات تجاری در شبکه های مجازی نیازمند مراقبت بیشتر است