مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:502019-11-14اقتصادي

چرا سود سیاست هدفمندی یارانه ها به بخش خصوصی پرداخت نمی شود؟


رییس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه در اعمال سیاست هدفمند کردن یارانه ها قرار بود سهمی از آن به بخش تولید اختصاص یابد، گفت: اما هیچ سهمی از این سیاست به ما تعلق نگرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه در اعمال سیاست هدفمند کردن یارانه ها قرار بود سهمی از آن به بخش تولید اختصاص یابد، گفت: اما هیچ سهمی از این سیاست به ما تعلق نگرفته است.

این در حالی است که اگر ما کوچک ترین کار خود را انجام ندهیم، مورد اتهام قرار می گیریم که چرا شما سهم ما را نمی دهید.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی در سی و دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: متاسفانه بخش هایی هستند که اجازه نمی دهند تفویض اختیارات صورت گیرد.

چرا این مساله سال هاست به تعویق افتاده و امروز هم که می خواهیم تفاهم نامه ای در این زمینه امضا کنیم، حکایت یک شیر بی دم و یال است.

وی افزود: چرا به تجربه اصناف با 3 میلیون واحد صنفی نگاه نمی کنیم؟ آن ها با اختیارات خود در حال حل مسائل خویش هستند، نباید ترسید و باید به بخش خصوصی اعتماد کرد.

وی ادامه داد: علت اینکه اکثر تولیدکنندگان در این چند سال آسیب دیده اند، بانک هاست، چرا نمی پذیریم که در هر جامعه ای که نزول رخنه کند، آن جامعه افول خواهد کرد؟ امروز بدترین سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سود سیاست هدفمندی یارانه ها به بخش خصوصی پرداخت نمی شود؟

چرا سود سیاست هدفمندی یارانه ها به بخش خصوصی پرداخت نمی شود؟