مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:372019-11-14سياسي

واگذاری 120 هکتار از زمین های مصادره شده توسط خاندان پهلوی به مالکان مازندرانی


رییس بنیاد مستضعفان از واگذاری یک میلیون و 200 هزار متر مربع از زمین های مصادره شده توسط خاندان پهلوی در استان مازندران به مالکان واقعی شان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مستضعفان، صبح امروز در مراسمی با حضور سید پرویز فتاح، 1250 فقره از اسناد علوی که پیش از انقلاب توسط خاندان پهلوی مصادره شده بود، به مالکان آن، واگذار شد.

فتاح در این مراسم با اشاره به نهمین مرحله از واگذاری این اسناد به مردم در استان مازندران گفت: در نهمین مرحله از طرح واگذاری اسناد علوی به مردم، 1250 فقره سند واگذار می شود و در مجموع 9 مرحله واگذاری ها در این استان، نزدیک به 10 هزار فقره از اسناد علوی به مردم داده شد.

وی با اشاره به فرایند واگذاری این زمین ها گفت: در این واگذاری ها، اسم مالکیت بنیاد مستضعفان یا بنیاد علوی برداشته می شود و با نامه سلب مالکیت بنیاد، این عزیزان می توانند به سازمان ثبت مراجعه کرده و روال قانونی اخذ سند را انجام دهند.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: مساحت زمین های واگذار شده در 9 مرحله اخیر، یک میلیون و 200 هزار متر مربع است و ارزشی در حدود 300 میلیارد تومان دارد که به صورت تقریبا رایگان به مردم مازندران واگذار شده است و اگر هزینه ای هم داشته، هزینه های قانونی مربوط به سازمان ثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 120 هکتار از زمین های مصادره شده توسط خاندان پهلوی به مالکان مازندرانی

واگذاری 120 هکتار از زمین های مصادره شده توسط خاندان پهلوی به مالکان مازندرانی