مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:352019-11-14بين الملل

تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت و وحدت است


تنها راه آزادی فلسطین مقاومت و وحدت است؛ ما توانسته ایم با وحدت خود، در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

- در مراسم آغاز به کار کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی مطرح شد تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت و وحدت است معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تنها راه آزادی فلسطین مقاومت و وحدت است؛ ما توانسته ایم با وحدت خود، در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، شیخ نعیم قاسم در مراسم گشایش سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: تنها راه آزادی فلسطین مقاومت و وحدت است؛ ما توانسته ایم با وحدت خود، در برابر دشمنان مقاومت کنیم و تا زمانی که اشغال گری موجود است، جوانان مقاومت نیز در میدان هستند و مناقین مایوس می شوند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان علیه رژیم صهیونیستی که نیرو های مقاومت در این جنگ به پیروزی تاریخی دست یافتند، افزود: جایگاه مقاومت در این جنگ بسیار تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس به برکت ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و با موضوع فلسطین برگزار شده است، گفت: فلسطین منشأ وحدت اسلامی و جزیی از محور توحید و مقاومت است و هرکس پرچم فلسطین را حمل کند پیروز می شود، فلسطین جوهره پیروزی امت اسلامی در تمام زمان ها و نمونه جهاد و صبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت و وحدت است

تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت و وحدت است