مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-14سياسي

کدخدایی: با رییس جمهور هیچ اختلافی نداریم/ با وزارت کشور همکاری می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس کدخدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش هیئت های نظارت بر انتخابات اظهار داشت: لازم است قبل از برگزاری انتخابات همایش های این چنینی با هدف ارائه آموزش های لازم برگزار شود و توضیحات به ویژه آموزشی و .

- گروه استان ها ـ.

سخنگوی شورای نگهبان در مورد آخرین شرایط برگزاری انتخابات الکترونیک توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیک همکاری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس کدخدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش هیئت های نظارت بر انتخابات اظهار داشت: لازم است قبل از برگزاری انتخابات همایش های این چنینی با هدف ارائه آموزش های لازم برگزار شود و توضیحات به ویژه آموزشی و تبیین وظایف هیئت های نظارت صورت گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: اعضای هیئت های نظارت از اقشار مختلف مردمی تشکیل شده اند و نیازمند است این قبیل آموزش ها ارائه شود.

کدخدایی عنوان کرد: با هیئت های اجرایی از جمله وزارت کشور هماهنگی های لازم صورت گرفته و امیدواریم ماحصل این اتفاق برگزاری باشکوه انتخابات در اسفندماه سال جاری باشد.

وی با اشاره به اینکه در سراسر کشور بسته به تعداد صندوق ها و شعب تعداد ناظران نیز متغیر است و تفاوت دارد اظهار داشت: براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: با رییس جمهور هیچ اختلافی نداریم/ با وزارت کشور همکاری می کنیم

کدخدایی: با رییس جمهور هیچ اختلافی نداریم/ با وزارت کشور همکاری می کنیم