مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:242019-11-14سياسي

هه تاو از کردستان با آوای ارادت طلوع کرد


جشن ملی آوای ارادت هه تاو در قالب جشن مولودی خوانی و با حضور عاشقان نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت ایشان چهارشنبه شب 22 آبان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

- ایسنا/کردستان جشن ملی آوای ارادت هه تاو در قالب جشن مولودی خوانی و با حضور عاشقان نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت ایشان چهارشنبه شب 22 آبان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

جشن آوای ارادت با عنوان هه تاو (خورشید) در کردستان از سری برنامه های هفدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و جشن های بهار مهربانی 22 و 23 آبان ماه جاری با حضور معاون اجرایی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و عاشقان نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و اجرای گروه های مولودی خوانی در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

جشنواره هه تاو در شانزده دوره گذشته به طور رقابتی برگزار می شد اما هفدهمین دوره آن تنها در قالب جشن ملی با عنوان آوای ارادت و با حضور گروه های برتر دوره های گذشته در 2 روز برگزار می شود.

برگزاری جشن مولود در 3 هزار مکان مذهبی دبیر اجرایی آوای ارادات هه تاو کردستان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به مناسبت هفته وحدت در سه هزار مکان مذهبی استان جشن و مولودی خوانی برگزار می شود، اظهار کرد: امشب هم در 12 مسجد در شهر سنندج به طور هم زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هه تاو از کردستان با آوای ارادت طلوع کرد

هه تاو از کردستان با آوای ارادت طلوع کرد