مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-14بين الملل

اسامه حمدان: تا زمان شکست رژیم صهیونیستی به مقاومت خود ادامه خواهیم داد


مسئول روابط بین الملل جنبش حماس با اشاره به این که «به مقاومت خود ادامه خواهیم داد تا رژیم صهیونیستی را شکست داهیم» گفت: امروز تمام امت اسلامی درد و رنج های خود را رها کرده و به منظور حمایت از فلسطین دورهم جمع شدند.

- مسئول روابط بین الملل جنبش حماس با اشاره به این که به مقاومت خود ادامه خواهیم داد تا رژیم صهیونیستی را شکست داهیم گفت: امروز تمام امت اسلامی درد و رنج های خود را رها کرده و به منظور حمایت از فلسطین دورهم جمع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،اسامه حمدان، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس روز پنجشنبه در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری چنین کنفرانس هایی منجر به شکست معامله قرن خواهد شد.

وی ادامه داد: به مدت هفت قرن به ملت فلسطین گفته می شود که شما منزوی هستید، شما تنها مبارزه می کنید و هیچکس شما را قبول ندارد اما ما اول به کمک خدا و سپس با حمایت های امت اسلامی پیروز خواهیم شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه گفت: شما امروز می بینید که امت اسلامی با تمام اقشار در این کنفرانس شرکت کرده است و همه از مساله فلسطین حمایت می کنند؛ بنابراین این ادعاهای واهی و بی اساس مبنی بر این که فلسطینی ها در انزوا هستند و هیچکس حامی آن ها نیست برملا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامه حمدان: تا زمان شکست رژیم صهیونیستی به مقاومت خود ادامه خواهیم داد

اسامه حمدان: تا زمان شکست رژیم صهیونیستی به مقاومت خود ادامه خواهیم داد