مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-14اقتصادي

شناسایی بیش از 100 نقطه احتمالی رانش در دورود/ اعتبارات حوزه سیل افزایش یابد


فرماندار دورود با اشاره به شناسایی بیش از 100 نقطه احتمالی رانش در این شهرستان، گفت: اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برای برآورد احتمالات رانش، - بازسازی دیواره های حائل و هدایت آب نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دورود، مجتبی بیرانوند ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح توسعه باغات در اراضی شیبدار این شهرستان، اظهار کرد: ظرفیت های خوبی برای توسعه کشاورزی در دورود وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: سیل به زیرساخت های کشاورزی دورود خسارات بالایی وارد کرد، ضمن اینکه در این شهرستان شاهد بروز رانش های متعدد هستیم.

فرماندار دورود با اشاره به شناسایی بیش از 100 نقطه احتمالی رانش در این شهرستان، بیان داشت: اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برای برآورد احتمالات رانش، بازسازی دیواره های حائل و هدایت آب نیاز است.

بیرانوند با بیان اینکه 77 مزرعه در بخش عمارت دورود وجود دارد، افزود: این تعداد مزرعه به دلیل نداشتن سرمایه در گردش، هم اکنون با 50 درصد ظرفیت فعال هستند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان با نرخ 4 درصد به کشاورزان بخش عمارت پرداخت شود تا با ظرفیت کامل فعالیت نمایند، همچنین 8 میلیارد برای جبران خسارات سیل نیز به این شهرستان تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 100 نقطه احتمالی رانش در دورود/ اعتبارات حوزه سیل افزایش یابد

شناسایی بیش از 100 نقطه احتمالی رانش در دورود/ اعتبارات حوزه سیل افزایش یابد