مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:022019-11-14سياسي

رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت در لنجان/اجرای 198 عنوان برنامه در هفته بسیج


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: 198 عنوان برنامه در هفته بسیج و در شهرستان لنجان اجرا خواهد شد که ازجمله آن ها می توان به رزمایش ها، اردوهای محرومیت زدایی، - گردهمایی ها و برگزاری نمایشگاه ها اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی فشارکی صبح امروز اظهار کرد: شهرستان لنجان شاهد رزمایش بزرگ شکوه اقتدار و مقاومت در هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به برنامه های تدوین شده هفته بسیج در شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: 198 عنوان برنامه در هفته بسیج و در شهرستان لنجان اجرا خواهد شد که ازجمله آن ها می توان به سرکشی از خانواده معزز شهدا، یادواره ها، رزمایش ها، اردوهای محرومیت زدایی، گردهمایی ها و برگزاری نمایشگاه ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد 40 ساله بسیج در لنجان و با حضور مردم و مسؤولان افتتاح خواهد شد، تشریح کرد: این رویداد بزرگ در مسجد صاحب الزمان(عج) زرین شهر برگزار خواهد شد و مردم ما شاهد دستاوردهای بزرگ بسیج در عرصه های مختلف خواهند بود.

محمدی از گردهمایی بزرگ فرماندهان بسیجی در طول 40 سال گذشته در لنجان خبر داد و یادآور شد: برای اولین بار شاهد تجمع بزرگ بسیجیانی خواهیم بود که چهل سال مستمر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرده و در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت در لنجان/اجرای 198 عنوان برنامه در هفته بسیج

رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت در لنجان/اجرای 198 عنوان برنامه در هفته بسیج