مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:022019-11-14سياسي

مشکل بیمه وکلای قوه قضاییه حل شد


مسئول پروژه فعال سازی بیمه وکلا ،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از رفع مشکل بیمه اعضای این مرکز خبر داد.

- ساسان احمدی مسئول پروژه فعال سازی بیمه وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس با اشاره به عقد قرارداد بین مرکز وکلای قوه قضاییه با یکی از بیمه ها برای وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده اظهار داشت: با تاکید رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در راستای ایجاد بستر رفاهی کامل و سالم به همکاران در سراسر کشور بعد از اخذ استعلامات لازم از تمامی بیمه های تجاری سراسر کشور، بررسی شرایط اعطایی شرکت های بیمه از تمام بیمه های کل کشور و اخذ نظرات کارشناسی اقدام به انعقاد با یک شرکت بیمه کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای اعضا و مجموعه کارکنان، وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه یک بسته حمایتی که شامل همه خدمات بیمه از جمله بیمه عمر، پس انداز، اشخاص، اتومبیل، حوادث و.

در قرارداد در نظر گرفته شده است تا به موجب این تفاهم نامه رفاه، آسایش و امنیت خاطر برای همکارانمان را در سراسر کشور داشته باشیم.

مسئول پروژه فعال سازی بیمه مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: تفاهمنامه با این شرکت بیمه به صورت کلی برای هر یک از این رشته های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیمه وکلای قوه قضاییه حل شد

مشکل بیمه وکلای قوه قضاییه حل شد