مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:522019-11-14سياسي

محصولات سازمان صدا و سیما، رایگان در اختیار مخاطبان


رییس رسانه ملی در اختتامیه شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه گفت: راهبرد ما این است که خدمات و سرویس های رسانه ملی را در بستر فضای مجازی و شبکه های موبایلی هم رایگان به مردم ارائه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آقای دکتر علی عسکری در این اجلاس با قدردانی از تلاش ستودنی کارکنان معاونت توسعه و فناوری رسانه گفت: بنا بر گزارش های سال 97 و 98، سازمان صداوسیما در حوزه فنی بسیار موفق عمل کرده است.

وی با بیان پیشرفت های رسانه ملی در زمینه فنی اظهارداشت: امروز سازمان صداوسیما یکی از سازمان های بسیار بزرگ و تعیین کننده در سطح جهانی است و در زمینه فنی نیز در سطوح بالا قرار دارد.

رییس سازمان صداوسیما تصریح کرد: این اجلاس، شاهدی بر این مدعاست که شاید سازمان های رسانه ای دیگر در دنیا در این ابعاد، کم تر دارای چنین توانمندی های علمی و اجرایی باشند.

وی با اشاره به اجلاس سه روزه فناوری رسانه گفت: برگزاری 10 کمیسیون مختلف، 40 نشست تخصصی و260 ایده جدید که به محصول هم رسیده و تعداد قابل توجهی از آن ها ایده های همکاران خود ما در سازمان است، نشان دهنده این توانمندی است.

دکتر علی عسکری از دستاوردهای فنی سازمان که در عرصه جهانی بی نظیر است نیز یاد کرد و افزود: امروز فناوری HEVC در ایران تولید شده که از آخرین فناوری های روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات سازمان صدا و سیما، رایگان در اختیار مخاطبان

محصولات سازمان صدا و سیما، رایگان در اختیار مخاطبان