مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:192019-11-14سياسي

مهمان سدها شوید!


توسعه گردشگری پیرامون سدها و دریاچه ها یکی از مواردی است که رییس جمهوری بر آن تاکید داشته و وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی را مأمور اجرای این طرح کرده است؛ - طرحی که روز به روز ابعاد اجرایی آن گسترده تر می شود و از بخش خصوصی برای مشارکت نیز دعوت به عمل آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه گردشگری در حاشیه سدها و رودخانه ها یکی از اهداف دولت دوازدهم محسوب می شود و به نظر می رسد بارندگی های ابتدای سال بر این هدف مهر قطعی برای اجرا زد.

آمارها می گویند با بارش های مناسب انجام شده در کشور هم اکنون بیش از 50 تالاب و دریاچه 170 سد مستعد اجرای طرح های گردشگری هستند که با استفاده از این فضا می توان رونق گردشگری را در ایران ایجاد کرد.

در این راستا اوایل خردادماه سال جاری بود که تفاهم نامه همکاری بین وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی با موضوع توسعه فعالیت های گردشگری در حاشیه سدها به امضا رسید و وزارت نیرو ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال بتواند با ارائه راهکارهای مناسب توجه بخش خصوصی برای رونق گردشگری را برای استفاده از ظرفیت آبی کشور که در اختیار وزارت نیرو است، در عین رعایت ضوابط کمی و کیفی، جلب کند تا مردم بتوانند از فرصت های گردشگری داخلی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان سدها شوید!

مهمان سدها شوید!