مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 19:592019-11-13سياسي

امام جمعه ایلام: پیاده روی اربعین مهم ترین سوژه خبری دنیا است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: اربعین به عنوان مهم ترین سوژه خبری دنیا فضای ایثار و ازخودگذشتگی را بر استان ایلام و کشور حاکم کرده است.

- حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی اربعین بابیان اینکه زبان هنر زبان ویژه ای است که می تواند در خدمت ترویج فرهنگ دینی و به ویژه فرهنگ اربعین حسینی باشد، اظهار کرد: حرکت اربعین حسینی یک حرکت فرهنگی و تجلی فرهنگ بصیرت افزایی است.

امام جمعه ایلام بابیان اینکه غالباً تلاش مردم به عنوان خادمان اربعین حسینی بر این است که از زوار به خوبی میزبانی شده و عمده ترین فعالیت و دغدغه خادمان، پذیرایی از زوار است، گفت: لازم است که کار هنری و فرهنگی در مسیر تردد زوار اربعین حسینی انجام شود و می شود با نصب یک تابلو و یک اثر هنری، پیام و فرهنگ اربعین حسینی را منتقل کرد.

وی با تأکید بر اینکه جلوه های زیبایی از ایثار و فرهنگ عاشورایی در پیاده روی اربعین به منصه ظهور می رسد، یادآور شد: حرکت اربعین حسینی، دریایی خروشان و لاینقطع از فرهنگ ناب اسلامی است، یک حرکت فرهنگی ضد استکباری بصیرت آفرین است که دشمنان با تحریف و عدم اطلاع رسانی به دنبال ضربه زدن به این فرهنگ ناب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: پیاده روی اربعین مهم ترین سوژه خبری دنیا است

امام جمعه ایلام: پیاده روی اربعین مهم ترین سوژه خبری دنیا است