مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 18:162019-11-13اجتماعي

دانش آموزان مازندران 1500 اثر به جشنواره ایده بازار ارسال کردند


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارسال بیش از سه هزار اثر به جشنواره ایده بازار گفت: هزار و 507 اثر مربوط به دانش آموزان استان استو - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عسگری نیکزاد شامگاه چهارشنبه در مراسم نخستین همایش تجلیل از نخبگان شهرستان جویبار ، گفت: بنیاد نخبگان تولیت شناسایی بچه های نخبه را برعهده دارد و آموزش و پرورش در تبدیل نبوغ دانش آموزان به محصول و در آینده در معرفی آنان به بازار کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد : سیاست کلان دولت بر ایجاد اشتغال بود ه و سیاست خرد دولت و اموزش و پرورش سوق دادن افراد به سوی کسب مهارت است ، دنیا از اقتصاد سنگین به سمت اقتصاد بی وزن رفته است بنابراین اگر دانش اموزان می خواهند کشور از نبوغ آنان بهره مند شود باید به سمت درآمد و اقتصادی روند که درامد خوب و پایداری را برای کشور به همراه داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به اجرای طرح شهاب از مقطع ابتدایی در مدارس استان خبر داد وگفت : در این طرح مهارت دانش آموزان شناسایی و در تقویت این نبوغ و استعداد به دانش اموزان کمک می کنیم.

راهیابی 285 اثر به مرحله نهایی جشنواره ایده بازار نیکزاد به برگزاری جشنواره کشوری ایده بازار به میزبانی استان مازندران اشاره و بیان کرد : در جشنواره ایده بازار بیش از سه هزار اثر از کل کشور ارسال شد ، که از این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مازندران 1500 اثر به جشنواره ایده بازار ارسال کردند

دانش آموزان مازندران 1500 اثر به جشنواره ایده بازار ارسال کردند