مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:092019-11-13اجتماعي

بارش برف و باران همراه با کاهش دما در زنجان


کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی هفته آینده استان را بارش برف و باران، همراه با کاهش دما پیش بینی کرد.

- حسین سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف همراه با وزش باد اعلام و اظهار کرد: این وضعیت جوی فردا هم در استان ادامه می یابد.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از افزایش پوشش ابر از اواخر وقت پنج شنبه در استان خبر داد و افزود: این پوشش ابر موجبات بارندگی را برای روز جمعه در شهرستان طارم به ویژه در ارتفاعات فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه از روز شنبه سامانه بارشی وارد استان زنجان خواهد شد، تصریح کرد: فعالیت این سامانه تا پایان هفته بارش برف و باران متناوب را در مناطق مختلف استان موجب خواهد شد.

سلطانی کاهش دما را دیگر پدیده جوی پیش بینی شده برای هفته آینده دانست و ادامه داد: روند کاهش دما، آب و هوای زمستانی را در استان حاکم خواهد کرد.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 21 درجه اعلام کرد و گفت: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین سه درجه زیر صفر و 18 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشت.

وی از ثبت دمای هفت درجه زیر صفر در خیرآباد به عنوان سردترین دما در استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: بالاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران همراه با کاهش دما در زنجان

بارش برف و باران همراه با کاهش دما در زنجان