مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:562019-11-13سياسي

هموارتر شدن راه وحدت جهان اسلام


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: راه وحدت جهان اسلام، امروز هموارتر از هر زمان دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آیت الله محسن اراکی در سخنانی در مراسم تجدید میثاق میهمانان سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با آرمان های امام خمینی (ره)، در حرم مطهر ایشان افزود: روزگاری صدای تکفیر در جهان اسلام بلند بود، اما امروز این صدا به گوش نمی رسد و امروز صدای وحدت در حال شنیده شدن است و این پرچم وحدت است که امروز در حال احتزاز است.

وی گفت: این بشارت را به همه طلایه داران وحدت می دهیم که تلاش تلاشگران وحدت در حال تحقق و موج تکفیر شکست خورده و در حال به انزوا رفتن است.

آیت الله اراکی افزود: امام خمینی (ره) در همه جای جهان اسلام زنده است و نور ایشان بر همه جای جهان می تابد و همه متفکران جهان اسلام راه ایشان را می پیمایند و امیدواریم با نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای ادامه این مسیر را بپیماییم و تا حضور حضرت حجت (عج) این مسیر را ادامه دهیم.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: کنفرانس امسال با شعار وحدت امت اسلام در دفاع از مسجد الاقصی کار خودش را فردا با سخنان رییس جمهور آغاز می کند و پس فردا همه میهمانان به دیدار رهبری مشرف و از بیانات ایشان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموارتر شدن راه وحدت جهان اسلام

هموارتر شدن راه وحدت جهان اسلام