مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:562019-11-13سياسي

دغدغه دینی باید در بانوان قوی شود/هر خانه باید یک کارگاه شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه باید به امر حجاب و عفاف اهمیت داد که شاهد افت در این زمینه نباشیم، تصریح کرد: در بعضی از جاها با افت حجاب مواجه هستیم و دغدغه دینی باید در بانوان قوی تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر امروز در دیدار مدیرکل امور بانوان به همراه مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی استان در دفتر نماینده ولی فقیه استان با بیان اینکه زن و مرد در نگاه خدا یکسان هستند، اظهار کرد: ملاک زن و مرد در نزد خدا عمل صالح است و بانوان و مردان باید در مسیر عبودیت، بندگی، ایمان و عمل صالح را در پیش بگیرند.

وی با بیان اینکه جامعه بیش از آنکه به سلامت مردان نیاز داشته باشد به سلامت زنان نیازمند است، افزود: سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده و سلامت خانواده به سلامت زن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: زنی که مبتلا به آسیب اجتماعی باشد خطرش برای جامعه بیشتر از یک مرد ناسالم است و قطعا بانوان نقش اساسی در این چشم اندازها خواهند داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سلامت حوزه بانوان تامین شود سلامت جامعه و خانواده تامین می شود.

محمدی لایینی با اشاره به اینکه آسیب ها در حوزه زنان در استان، کشور و در تمام دنیا وجود دارد، گفت: امور بانوان کارگروه هایی داشته باشد تا چگونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه دینی باید در بانوان قوی شود/هر خانه باید یک کارگاه شود

دغدغه دینی باید در بانوان قوی شود/هر خانه باید یک کارگاه شود