مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:372019-11-13سياسي

باقرزاده: خواسته شهدا در بیانیه گام دوم نهفته است


فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدا با دقت به خواسته های آنان، تاکید کرد که برای اطلاع از خواسته شهدا باید به بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

- ایسنا/فارس فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدا با دقت به خواسته های آنان، تاکید کرد که برای اطلاع از خواسته شهدا باید به بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

سردار محمد باقرزاده عصر چهارشنبه 22 آبان در بزرگداشت شهدای بسیج شیراز و یادواره شهید شفاف، در شیراز با بیان اینکه ادامه راه شهدا در بیانیه گام دوم انقلاب دقیقا تبیین شده است، گفت: اگر خواستیم خواسته شهدا را بدانیم باید به این گام دوم بپردازیم؛ البته گام دوم نه یک امر خوردنی است نه پوشیدنی، نه بوییدنی، نه دودکردنی است بلکه یک عمل است و باید انجام شده و گام آن برداشته شود.

وی با هشدار اینکه نباید فریب خناسان و شیاطین و دشمنان شویم زیرا آنان می خواهند راه شهدا را به تعطیلی بکشانند، گفت: درگام دوم انقلاب هم صغری، هم کبری و هم حکم قضیه کاملا مشخص شده است مشروط به اینکه ما واقعیت ها و پدیده ها را آنگونه که هست خوب دریابیم و بشناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: خواسته شهدا در بیانیه گام دوم نهفته است

باقرزاده: خواسته شهدا در بیانیه گام دوم نهفته است