مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:352019-11-13اجتماعي

تشکیل کمیته پیگیری دانش آموزان ترک تحصیل کرده در مهاباد


به منظور ادامه تحصیل دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند کمیته پیگیری در مهاباد تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مدیرآموزش وپرورش شهرستان مهاباد در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با هدف جذب دانش آموزان ترک تحصیل کرده کمیته ای در آموزش و پرورش تشکیل می شود.

کامبیز شاوله، ادامه تحصیل دانش آموزان ترک تحصیل کرده ، تغییرساعات کاری مدارس شیفت بعد از ظهردر طرح زمستانه ، تأمین زمین برای احداث مدرسه در کوی دانش مهاباد ، برگزاری جشن لبخند برای کمک به دانش آموزانی که والدینشان زندانی هستند و بررسی عملکرد اداره سوادآموزی وتجلیل از عوامل صداوسیما از موارد مطرح شده در این نشست بود.

رسولی، کارشناس کارگروه ادامه تحصیل آموزش وپرورش شهرستان مهاباد هم با بیان اینکه در این شهرستان 30 دانش آموز ترک تحصیل کرده وجود دارد، گفت: عواملی همچون ازدواج ، والدین بیمار، بد سرپرستی، اشتغال و مهاجرت را از دلایل ترک تحصیل دانش آموزان در این شهرستان اعلام کرد.

ایرج شجاعی، فرماندارشهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: درهرشرایطی باید از ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری شود و لازم است کمیته پیگیری ادامه تحصیل دانش آموزان در شهرستان تشکیل شود و حمایتهای لازم دراین زمینه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته پیگیری دانش آموزان ترک تحصیل کرده در مهاباد

تشکیل کمیته پیگیری دانش آموزان ترک تحصیل کرده در مهاباد