مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:582019-11-13اجتماعي

پروژه های عمرانی استان بوشهر طب برنامه زمان بدنی تکمیل شوند


تلاش داریم تا پروژه های عمرانی استان بوشهر طب برنامه زمان بدنی تکمیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ستوده ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار دشتی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت اعتبارات نقشه راه حوزه معاونت عمرانی استانداری این بوده که اعتبارات را مدیریت و بیشتر متمرکز به پروژه های نیمه تمام ، کاربردی و پروژه هایی که بیشتر مورد مطالبه مردم باشند.

وی بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر بر پروژه ها تاکید کرد و افزود: دفتر فنی استانداری جلسات کنترل پروژه را متعدد برگزار می کند و مدیران دستگاه های اجرایی نیز مستمر درگیر هستند و خود ما نیز برنامه داریم که در شهرستان های مختلف حضور پیدا کنیم و از پروژه ها سرکشی و موانع برطرف کنیم.

ستوده با بیان اینکه تلاش داریم در زمان مقرر پروژه های عمرانی در سطح استان افتتاح کنیم، ادامه داد: امروز از پروژه های عمرانی شهرستان دشتی که در دست اجرا هستند بازدید به عمل آمد که روند اجرایی آنها خوب ارزیابی شد وانتظار داریم تا دهه فجر برخی از آنها به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: علی رغم همه مشکلات و کمبودها در هفته دولت امسال 800 میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح شد و تلاش داریم در دهه فجر پروژه های کلیدی را افتتاح و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی استان بوشهر طب برنامه زمان بدنی تکمیل شوند

پروژه های عمرانی استان بوشهر طب برنامه زمان بدنی تکمیل شوند