مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:012019-11-13پزشكي

شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس در مشهد آغاز به کار کرد


امروز شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس به همت انجمن ام اس خراسان رضوی و با همکاری انجمن ام اس ایران و انجمن های مغزواعصاب ایران و خراسان رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی امروز شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس به همت انجمن ام اس خراسان رضوی و با همکاری انجمن ام اس ایران و انجمن های مغزواعصاب ایران و خراسان رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

دکتر ابراهیم پوراکبر در گفت وگو با ایسنا، درخصوص شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره تبادل اطلاعات نوین علم پزشکی در ارتباط با فیلد بیماری های مغز و اعصاب به ویژه ام اس بود.

همچنین برگزاری کارگاه های جدید در ارتباط با داروهای نوین ام اس و تبادل اطلاعات متخصصان خارج از کشور با متخصصانی که در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند به اشتراک گذاشته می شود.

دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس، تصریح کرد: در کنگره امسال بالغ بر 400 نورولوژیست از سراسر کشور به ویژه جوانان را دعوت کردیم.

قرار است در این کنگره پنج کارگاه و یا سمپوزیوم آموزشی برگزار شود که در این کارگاه ها اطلاعات دارویی و درمان های جدید توسط اساتید ام اس بازگو خواهد شد.

وی بیان کرد: خروجی برگزاری این کنگره در راستای برگزاری کنگره های ام اس دیگری که سالیانه برگزار می شود، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس در مشهد آغاز به کار کرد

شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس در مشهد آغاز به کار کرد