مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-13سياسي

مسؤولان را خواب برد، سرمایه را آب برد/ پای صحبت های سهام داران «پدیده»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، قصه شهر رؤیایی پدیده طوری همگان را خواب کرد که گویی بعد از گذشت 6 سال کسی قصد بیدار شدن ندارد و در این میان تنها سرمایه بربادرفته سهام داران است که خواب خوش این شهر رؤیایی را به کابوسی برای آن ها بدل کرده است.

موضوع شرکت پدیده با برگزاری دادگاه و اعلام حکم مجرمان، تمام نشده و سهام داران این شرکت با ثبت سوژه ای در سامانه ، خواستار پیگیری این مسئله از سوی خبرگزاری فارس شدند و بهانه ای شد تا پای درددل سهام داران شرکت پدیده بنشینیم و گوش شنوای مشکلات شان باشیم.

سهامدار پدیده: بحران پدیده از شروع فروش سهام به شرکت آغاز شد دوست ندارد نامش در گزارش قید شود اما یکی از سهام دارانی است که در سال 93، 70 میلیون تومان در شرکت پدیده سرمایه گذاری کرده است.

او که معتقد است رسانه ها و جراید طی پنج سال گذشته با سانسور خبری و عدم اطلاع رسانی و بررسی و واکاوی موضوع پدیده ظلم بزرگی به خانواده 136 هزارنفری پدیده شاندیز انجام دادند، گفت: جمعیت کل ما سهامداران با خانواده هایمان معادل یک میلیون ایرانی است و رسانه ها با سانسور خبری به ما ظلم کرده اند.

این سهامدار موضوع پدیده را به سه بخش ماقبل بحران یعنی حدفاصل سال های 88 تا دی ماه 93، دوران پسابحران از دی ماه 93 تا زمان صدور حکم دادگاه که در پنجم مردادماه سال جاری رخ داد و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان را خواب برد، سرمایه را آب برد/ پای صحبت های سهام داران «پدیده»

مسؤولان را خواب برد، سرمایه را آب برد/ پای صحبت های سهام داران «پدیده»