مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:582019-11-13سياسي

بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی می تواند یکی از عوامل کاهش طلاق باشد


بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی و بهره بردن از آموزه های دینی از جمله عوامل موثر در کاهش طلاق در بین خانواده ها است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی و بهره بردن از آموزه های دینی از جمله عوامل موثر در کاهش طلاق در بین خانواده ها است.

اکبر بهنام جو صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی آسیب های اجتماعی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر حرکت های خوبی در راستای پیشگیری از کاهش آسیبهای اجتماعی در استان آغاز شده است، افزود: در کنار مسائل اقتصادی و عمرانی اگر مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی پیگیری نشود توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه کاهش دغدغه های مالی و اقتصادی خانواده ها یکی از مسائلی است که می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و طلاق موثر باشد، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز اقدامات مناسبی در استان اردبیل در حال انجام بوده گرچه طبق آمار موجود فقط 25 درصد طلاق ها به دلیل مشکلات مالی بوده و بیش تر مشکلات به دلیل عدم کسب مهارت زندگی و توجه به شیوه زندگی ایرانی اسلامی بوده است.

وی ادامه داد:با بیان طی بررسی ها و مطالعات انجام شده در استان 70 درصد طلاق ها در 7 سال اول زندگی مشترک رخ می دهد بطوریکه با برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان و با محوریت قرار دادن دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی می تواند یکی از عوامل کاهش طلاق باشد

بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی می تواند یکی از عوامل کاهش طلاق باشد