موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:582019-11-13بين الملل

نیازی به غوغاسازی درباره فعالیت هسته ای ایران نیست


معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به اظهاراتی که از سوی برخی کشورها در خصوص گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران صورت می گیرد، عنوان داشت که نیازی به غوغاسازی در این رابطه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با اعلام این مطلب گفت: نیازی نیست تا بدنبال گزارش آژانس جنجال به راه بینداریم.

البته لازم است که هر دو طرف توضیحاتی را در این رابطه ارائه کنند.

در هفته های اخیر برخی موارد همچون جلوگیری از ورود یکی از بازرسان آژانس به تاسیسات ایران به دلیل اینکه وی با خود مواد ممنوعه حمل می کرده و همچنین طرح این ادعا که آژانس در یکی از سایت های ایران اورانیوم کشف کرده موجب شده تا برخی افراد اقدام به جنجال سازی درباره آن کنند.

در همین رابطه میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین دیروز سه شنبه درباره جنجال آفرینی های برخی کشورهای غربی پیرامون ادعای کشف ذرات اورانیوم در ایران اعلام کرد: گمانه زنی های زیادی درباره این عبارت وجود دارد و به عنوان یک یافته داغ که از عدم صداقت ایران حکایت دارد، ارائه شده است.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در این خصوص تأکید کرد: این مسأله از واقعیت به دور است، چراکه نگرانی مربوط به کشف ذرات اورانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به غوغاسازی درباره فعالیت هسته ای ایران نیست

نیازی به غوغاسازی درباره فعالیت هسته ای ایران نیست