مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:502019-11-13سياسي

امنیت پایدار کردستان حاصل تلاش های شبانه روزی نیروهای سپاه است


امروز به برکت وجود نیروهای ارزشی سپاه و بسیج در کردستان شاهد برقراری امنیتی پایدار در منطقه هستیم که شبانه روز در حال ارائه خدمت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه سپاه با تکیه بر توانایی نیروهای تحت پیمان خود و تفکر انقلابی که دارند در نظام اسلامی ایران همواره پیشرو بوده و در هر جایی نیاز به ارائه خدمات بیشتر و ویژه به مردم بوده سپاه حضور داشته است.

وی افزود: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کردستان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در طول سال های متمادی انقلاب خدمات ارزنده ای به مردم این منطقه ارائه کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امیدواریم در طول سال های آینده نیز مردم کردستان بیش از گذشته از خدمات سپاه در عرصه های مختلف بهره مند شوند و مجموعه های نظامی، انتظامی و امنیتی استان در کنار هم و با همدلی که دارند در حفظ این امنیت همچنان موفق عمل کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: نهضت مقاومتی نیز که در منطقه عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن و دیگر کشورهای اسلامی در حال رقم خوردن است امیدواریم ادامه دار باشد و این می تواند آغازی برای ظهور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار کردستان حاصل تلاش های شبانه روزی نیروهای سپاه است

امنیت پایدار کردستان حاصل تلاش های شبانه روزی نیروهای سپاه است