مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:482019-11-13سياسي

خام فروشی نفت آفت اقتصاد/نهضت اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب می گذرد اما هنوز نتوانسته ایم وضعیت اقتصاد کشور را سامان دهیم چرا که هنوز بر خام فروشی نفت تکیه زده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) بر جلوگیری از خام فروشی نفت تاکید داشتند و پس از آن مقام معظم رهبری بارها به این موضوع اشاره و خواستار جلوگیری از این کار شدند اما تا امروز تمام برنامه ریزی هایی که در راستای توسعه کشور تدوین شده برپایه میزان فروش نفت بوده و همین مساله باعث شده که اقتصاد ایران همچنان دچار مشکلات بسیاری باشد.

وی افزود: این نشان می دهد که مسئولان هنوز برای رفع مشکلات اقتصادی به صورت جدی پای کار نیامده اند و اکنون که با تحریم های شدید نفتی مواجه هستیم بهترین فرصت است تا به وظایف و تکالیف خود که توسط سران نظام برای ما تبیین شده، عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در کنار این مسئله ما بالاترین سرمایه انسانی که کارآمد و با بهره هوشی بسیار بالا هستند را در دنیا داریم که اگر به مجموعه های بزرگ و موفق جهان نگاه کنیم می بینیم که ایرانیان در موفقیت آنها نقش داشته اند اما از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی نفت آفت اقتصاد/نهضت اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است

خام فروشی نفت آفت اقتصاد/نهضت اسلامی برگرفته از انقلاب ایران است