مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:212019-11-13اقتصادي

طرح اقدام ملی مسکن شامل دهک های پایین نمی شود


معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اجرایی شدن گام اول طرح اقدام ملی مسکن در چهار استان کشور، یادآور شد که این طرح شامل خانوارهای دهک های پایین جامعه (افراد کم درآمد) نخواهد شد مگر با حمایت نهادهای حمایتی.

- ایسنا/فارس معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اجرایی شدن گام اول طرح اقدام ملی مسکن در چهار استان کشور، یادآور شد که این طرح شامل خانوارهای دهک های پایین جامعه (افراد کم درآمد) نخواهد شد مگر با حمایت نهادهای حمایتی.

جواد حقشناس چهارشنبه 22 آبان در اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور در شیراز، طرح اقدام ملی مسکن را تقاضا محور دانست و با بیان اینکه اجرایی شدن طرح منوط به وجود متقاضیان موثر است، تاکید کرد که در این طرح دهک های پایین درآمد کنار گذاشته شده اند مگر آنکه سازمان ها و نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی و سایر نهادها، ورود داشته باشند.

حقشناس با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان از طرح در سامانه آباد در چهار استان خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم و سیستان و بلوچستان، از روز گذشته، گفت: در این طرح خانوارهایی که توان تامین آورده واقعی مورد نیاز را داشته باشند، در نظر گرفته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام ملی مسکن شامل دهک های پایین نمی شود

طرح اقدام ملی مسکن شامل دهک های پایین نمی شود