مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:162019-11-13سياسي

بسیج دانشجویی و سپاه تنها فریادرس کارگران بیکار کارخانه قند یاسوج


نماینده کارگران بیکار کارخانه قند یاسوج گفت: تنها بسیج دانشجویی و سپاه فریاد کارگران بیکار کارخانه قند را می شنود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نماینده جامعه کارگری کارخانه قند یاسوج در جمع دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از تلاش مستمر دانشجویان بسیجی برای احقاق حقوقشان، گفت: با مراجعه به همه مراجع استان، به جز بسیج دانشجویی و سپاه، از هیچ کدام نتیجه نگرفتیم.

نماینده کارگران بیکار کارخانه قند در این نشست گفت: کارخانه قند از بزرگترین واحدهای صنعتی استان است که  از سال 93 فعالیتش را شروع کرد با 300 کارگر مستقیم و 10 هزار غیر مستقیم کار ادامه داشت.

وی گفت: دو هزار نفر کشاورز چغندر کار هشتاد هزار تن خرید از کشاورز در سال  سال  73 با تبانی 63 درصد سهام آن به بخش خصوصی واگذار شد که در سال 83 با پیگیری های صورت گرفته برگشت.

این نماینده کارگران ادامه داد: سال 91 حدود 83 درصد به بانک تجارت واگذار شد  سال 94 هم واگذاری به بخش خصوصی کلید خورد دو تاجر خوشنام ملی ورود کردند که عده ای به هر دلیلی نگذاشتند این معامله صورت پذیرد از سال 95 به بخش خصوصی بومی کلید خورد وی افزود: مدیرعاملی که علیرغم انفصال از خدمات دولتی به عنوان مدیرعامل جدید کارخانه انتخاب می شود مدیرعاملی که سه بار باعث ورشکستگی کارخانه شد با ورودش جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی و سپاه تنها فریادرس کارگران بیکار کارخانه قند یاسوج

بسیج دانشجویی و سپاه تنها فریادرس کارگران بیکار کارخانه قند یاسوج