مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:162019-11-13ورزشي

به نام ِ نامی ِ «ناصر»


«باید تأسف خورد بر شهری که مردانی چون سیدحسن رزّاز را در دامان خود پرورده است که نه تنها از لحاظ شکست ناپذیری در کشتی، بی بدیل بود، بلکه تنها قهرمان ایرانی دارای درجه اجتهاد از شهر نجف به حساب می آید.

- باید تأسف خورد بر شهری که مردانی چون سیدحسن رزّاز را در دامان خود پرورده است که نه تنها از لحاظ شکست ناپذیری در کشتی، بی بدیل بود، بلکه تنها قهرمان ایرانی دارای درجه اجتهاد از شهر نجف به حساب می آید.

به اینها می توان افزود آزادیخواهی اش در عصر مشروطه و حبس شدنش در باغشاه و مبارزاتش با رضاخان و تسلطش بر ردیف های موسیقی ایرانی و درستکاری اسطوره ای اش را که از او یَل یَل ها می ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم افشار، روزنامه نگا ر، در روزنامه همشهری نوشت: در این تهران درندشت که هزاران خیابان، میدان، بزرگراه، کوی و محله دارد، فقط نام 4 ورزشکار در طول این 80سال بر خیابان هایش گذاشته شده است.

بله، فقط 4 ورزشکار که تازه یکی از آنان نیز در این سال ها تغییر یافته است.

غیر از ناصر حجازی که اسمش به تازگی روی خیابانی در بلوار فردوس تهران نامگذاری شده است، غلامرضا تختی، میرمهدی ورزنده، دکتر ضیا ءالدین شادمان، ستاره بسکتبال نسل اول ایران تنها ورزشکارانی بودند که نامشان روی خیابان هایی از این شهر نشسته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام ِ نامی ِ «ناصر»

به نام ِ نامی ِ «ناصر»