مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:162019-11-13سياسي

نخبگان علوم اجتماعی عراقی به جریان شناسی وقایع اخیر بپردازند


با توجه ساختار قومی و مذهبی عراق و برشمردن شکاف های اجتماعی درون این جامعه، لازم است تا نخبگان علوم اجتماعی عراقی به ریشه شناسی و جریان شناسی اجتماعی آن بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر روزگذشته، هیاتی تخصصی و عالیرتبه از نمایندگان حشدالشعبی عراق با دستور کار حوزه آسیب ها و مسایل اجتماعی، ضمن بازدید از بخشهای تحقیقاتی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران و آشنایی با فعالیت های پژوهشی آن، در نشستی مشورتی با احمد نادری ریاست موسسه، پیرامون زمینه های همکاری مشترک علمی، انتقال دانش و آموزش تخصصی حوزه مطالعات اجتماعی به تیم ها و مجموعه های فعال اجتماعی در کشور عراق، به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

در آغاز این نشست احمد نادری، ضمن خوشامد گویی به اعضای این تیم علمی و توضیح ساز و کارها و گروه های پژوهشی 21 گانه موسسه، به اشتراکات فرهنگی میان مردم ایران و عراق پرداخت و گفت: مسایل امروز در جوامع محور مقاومت از جمله ایران و عراق، با یکدیگر ارتباط مستقیم و تمدنی دارند.

وی با اشاره به کنشگری فعال محور مقاومت در ایجاد نظم نوین جهانی و به چالش کشیدن آمریکا و محور غربی اظهار داشت: جنبش های اجتماعی بوجود آمده توسط آمریکا و متحدان منطقه ای در کشورهای محور مقاومت، از جمله لبنان و عراق نیازمند مطالعات و پژوهشهای دقیق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان علوم اجتماعی عراقی به جریان شناسی وقایع اخیر بپردازند

نخبگان علوم اجتماعی عراقی به جریان شناسی وقایع اخیر بپردازند