مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:092019-11-13فرهنگي

تقدیر از میرصادقی و ذوالقدر در شب «کتاب و سینما»


«شب کتاب و سینما» با تقدیر از میمنت ذوالقدر و جمال میرصادقی و رونمایی از سه عنوان کتاب جدید در حوزه سینما و ادبیات شامگاه سه شنبه (21 آبان ماه) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

- شب کتاب و سینما با تقدیر از میمنت ذوالقدر و جمال میرصادقی و رونمایی از سه عنوان کتاب جدید در حوزه سینما و ادبیات شامگاه سه شنبه (21 آبان ماه) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، سیدصادق موسوی، دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با اشاره به اهمیت و قدمت این جشنواره در غرب آسیا و میزان مخاطبان آن گفت: در این دوره از جشنواره آثاری از 111 کشور جهان دریافت شده که 50 فیلم کوتاه از 25 کشور برای حضور در جشنواره انتخاب شده است.

او با اشاره به همکاری با موسسه خانه کتاب برای پیوند میان سینما و ادبیات گفت: از پنج سال پیش این همگرایی ایجاد شده است و به نظر می رسد که ایجاد چنین فضایی ثمرات خوبی برای سینما و ادبیات داشته باشد.

بی رغبتی سینمای ایران به اقتباس از آثار ادبی در ادامه این مراسم محمد قاسم زاده، نویسنده با اشاره به توجه کشورهای دیگر به اقتباس از آثار ادبی برای ساخت فیلم و سریال گفت: آثار ادبی بزرگ جهان گاهی بارها و بارها اقتباس می شوند و به صورت فیلم درمی آیند اما متاسفانه سینمای ایران رغبت چندانی به این کار ندارد که دلایل آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از میرصادقی و ذوالقدر در شب «کتاب و سینما»

تقدیر از میرصادقی و ذوالقدر در شب «کتاب و سینما»